Sieć Easy Food jak nazywamy Mr Hamburger’a jest skierowany do osób, które w dzisiejszych czasach żyją szybko i są prawie zawsze zajęte. Szybko żyjący Polacy nie mają czasu na przygotowywanie jedzenia, a ponieważ są głodni „tu i teraz” chcą zaspokoić swój głód szybko i bez zbędnych ceregieli. Ludzi żyjących szybko i chcących równie szybko zaspokoić swój głód będzie przybywało i właśnie dlatego Mr HAMBURGER wychodzi im naprzeciw z posiłkami bardzo dobrej jakości w rozsądnej cenie
Celem działalności Spółki jest stworzenie i rozwinięcie w naszym kraju sieci restauracji "Leśne Runo", oferującej tradycyjne dania polskiej kuchni i mogącej skutecznie konkurować z zachodnimi sieciami gastronomicznymi typu „fast-food”. Koncepcja rozwoju sieci restauracji "Leśne Runo" zakłada uruchamianie lokali przy stacjach paliw, w miejscach o nasilonym ruchu turystycznym i biznesowym. Cechą wyróżniającą "Leśne Runo" spośród innych sieciowych firm gastronomicznych jest połączenie polskiej tradycji kulinarnej z nowoczesnymi standardami obsługi, charakterystycznymi dla restauracji typu „fast food".
Profil działalności

Mr Hamburger S.A. jest polskim przedsiębiorstwem działającym w branży restauracyjnej.

 

Funkcjonująca pod obecną nazwą Mr Hamburger (dawniej Mr Kuchar S.A.) od sierpnia 2013r Spółka jest właścicielem sieci restauracji przydrożnych "Leśne Runo". W planach spółki jest połączenie z firmą Mr Hamburger Sp. z o.o., która jest właścicielem sieci barów easy food „Mr HAMBURGER". Połączenie to powinno nastąpić do końca 2013r. 

 

 

W planach Spółki jest równoległe rozwijanie obu konceptów, a więc:

 

- rozwinięcie w naszym kraju sieci restauracji przydrożnych "Leśne Runo", oferującej tradycyjne dania polskiej kuchni, w których jako dodatki czy akcenty występują owoce lasu takie jak grzyby, maliny, jagody. Główne pozycje w menu zajmują dania śniadaniowe i obiadowe, pierogi, naleśniki sałatki i desery. Restauracje mają powstawać jako lokale własne firmy i prowadzone w systemie operatorskim. Spółka nie wyklucza również rozwoju poprzez franczyzę

- rozwinięcie ogólnopolskiej sieci  barów "easy food" "Mr HAMBURGER" oferującej swoim klientom kanapki oparte na hamburgerach wieprzowych, wołowych i drobiowych oraz na innych daniach typu hot dogi, kebaby, tortille oraz częściach kurczaka (stripsy, skrzydełka, nuggetsy). Bary mają powstawać przede wszystkim jako lokale franczyzowe, ale spółka w swoich planach zakłada również otwieranie lokali własnych, zwłaszcza w najlepszych lokalizacjach, w tym takich, które będą przewidziane do sukcesywnego oddawania do franczyzy. 

 


wykonanie: Pixelirium.pl