Sieć Easy Food jak nazywamy Mr Hamburger’a jest skierowany do osób, które w dzisiejszych czasach żyją szybko i są prawie zawsze zajęte. Szybko żyjący Polacy nie mają czasu na przygotowywanie jedzenia, a ponieważ są głodni „tu i teraz” chcą zaspokoić swój głód szybko i bez zbędnych ceregieli. Ludzi żyjących szybko i chcących równie szybko zaspokoić swój głód będzie przybywało i właśnie dlatego Mr HAMBURGER wychodzi im naprzeciw z posiłkami bardzo dobrej jakości w rozsądnej cenie
Celem działalności Spółki jest stworzenie i rozwinięcie w naszym kraju sieci restauracji "Leśne Runo", oferującej tradycyjne dania polskiej kuchni i mogącej skutecznie konkurować z zachodnimi sieciami gastronomicznymi typu „fast-food”. Koncepcja rozwoju sieci restauracji "Leśne Runo" zakłada uruchamianie lokali przy stacjach paliw, w miejscach o nasilonym ruchu turystycznym i biznesowym. Cechą wyróżniającą "Leśne Runo" spośród innych sieciowych firm gastronomicznych jest połączenie polskiej tradycji kulinarnej z nowoczesnymi standardami obsługi, charakterystycznymi dla restauracji typu „fast food".
ESPI 11/2018 Podjęcie decyzji o rozszerzeniu działalności o nowy koncept gastronomiczny
dodano: 2018-08-27
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne
Zarząd spółki Mr Hamburger S.A. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej ( ? Spółka ") informuje, iż w dniu 27 sierpnia 2018 r. podjął decyzję w formie uchwały o rozszerzeniu prowadzonej obecnie działalności poprzez stworzenie i wprowadzenie na rynek nowego konceptu gastronomicznego. W ramach nowego konceptu gastronomicznego Spółka prowadzić będzie restauracje z pełną obsługą kelnerską, których oferta skupiać się będzie na tradycyjnych daniach kuchni amerykańskiej. Restauracje te ulokowane będą w centrach dużych miast oraz w dużych centrach handlowych. Jednocześnie Zarząd przypomina, iż obecnie Spółka prowadzi dwa koncepty gastronomiczne: bary szybkiej obsługi pod marką Mr Hamburger oraz restauracje Leśne Runo serwujące dania tradycyjnej kuchni polskiej usytuowane przy stacjach benzynowych zlokalizowanych przy najważniejszych arteriach komunikacyjnych w Polsce. Obecnie Spółka posiada 14 barów Mr Hamburger (7 własnych i 7 prowadzonych na zasadzie franczyzy) oraz 4 własne restauracje pod marką Leśne Runo. Rozszerzenie działalności o nowy koncept gastronomiczny wynika z przeprowadzonych własnych badań oraz analiz rynkowych Spółki, a także obecnie panujących trendów rynkowych w branży gastronomicznej. Nowy koncept gastronomiczny ma zapewnić dywersyfikację prowadzonej działalności oraz pozytywnie wpłynąć na osiągane przez Spółkę wyniki finansowe.

wykonanie: Pixelirium.pl