Sieć Easy Food jak nazywamy Mr Hamburger’a jest skierowany do osób, które w dzisiejszych czasach żyją szybko i są prawie zawsze zajęte. Szybko żyjący Polacy nie mają czasu na przygotowywanie jedzenia, a ponieważ są głodni „tu i teraz” chcą zaspokoić swój głód szybko i bez zbędnych ceregieli. Ludzi żyjących szybko i chcących równie szybko zaspokoić swój głód będzie przybywało i właśnie dlatego Mr HAMBURGER wychodzi im naprzeciw z posiłkami bardzo dobrej jakości w rozsądnej cenie
Celem działalności Spółki jest stworzenie i rozwinięcie w naszym kraju sieci restauracji "Leśne Runo", oferującej tradycyjne dania polskiej kuchni i mogącej skutecznie konkurować z zachodnimi sieciami gastronomicznymi typu „fast-food”. Koncepcja rozwoju sieci restauracji "Leśne Runo" zakłada uruchamianie lokali przy stacjach paliw, w miejscach o nasilonym ruchu turystycznym i biznesowym. Cechą wyróżniającą "Leśne Runo" spośród innych sieciowych firm gastronomicznych jest połączenie polskiej tradycji kulinarnej z nowoczesnymi standardami obsługi, charakterystycznymi dla restauracji typu „fast food".
ESPI 4/2018 Zawarcie istotnej umowy z Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
dodano: 2018-02-12
Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd spółki Mr Hamburger S.A. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej ( "Spółka" ) informuje, iż w dniu 12 lutego 2018 roku została podpisana umowa o współpracy z Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. W ramach podpisanej umowy we wszystkich lokalach w sieci "Mr Hamburger" oraz restauracjach sieci "Leśne Runo" sprzedawane będą produkty firmy Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. Dodatkowo firmy podejmą działania marketingowe mające na celu zwiększenie sprzedaży w lokalach. Umowa została podpisana na okres czterech lat i obowiązuje od 01 marca 2018 roku. Wartość umowy wynosi 2.800.000 PLN netto (słownie dwa miliony osiemset tysięcy złotych).

wykonanie: Pixelirium.pl